Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MissSandrrita | użytkownik

imię i nazwiskoSamantha adresPZN zarejestrowany22.06.2007 @17:51:48 ostatnio na stronie29.04.2014 @10:57:50

Hate Me or love Me!
Or die...

Hate-ujesz Mnie...?
Wiesz, że wisi Mi to, tak jak wisi Mi Mój wisior?!

Nie lubisz Mnie? Ustaw się w kolejkę, zedrzyj w tramwaju naklejkę!
Nienawidzisz Mnie? Hmm...Niech pomyśle dlaczego?
Nienawidzisz Mnie? To fajnie...A te braVa co słyszysz są właśnie dla Mnie!!

...wkurwia Cię dzień, lubisz noc, jebać sen! Kochasz moc...
...człowiek NIGDY nie jest spisany na straty...


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty44 komentarze598 posty na forum0

komputer / sprzęt
Sony alfa350

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~irmin    16.03.2008 @00:00:11
dziękuję samantho!!!
~krakusia    14.03.2008 @19:02:20
i prawidlowo ;-]
~krakusia    14.03.2008 @18:58:53
widocznie masz wielki talent
~krakusia    14.03.2008 @18:56:13
zaczynam dopiero. ucze się ;] pozdrawiam
~deredan    13.03.2008 @19:42:28
Możliwe ;P.. ale mnie jako widza jednak to troche razi bo mimo wszystko odbieram to jako błąd ;P
_______
' I will back.. '
~nuevo    12.03.2008 @16:02:54
?! zeniby niezbyt naturalne? w Ktorym miejscu
~RastaPrincess    12.03.2008 @15:23:56
yhy. )
pOzdrawiam ;DD
~flashpoint    07.03.2008 @15:37:22
spoko looz jak się nie nauczy to poleci :P
pozdrawiam
_______
Mam w sobie gorący detal i teraz Cię muszę znaleźć.
Przejdziemy przez siebie w lepsze, gorące kraje.
Bo istnieją. Skoro Ty zaistniałaś, ja już istnieję...
~PanCma    12.02.2008 @22:43:47
Nmzc. Polecam się na przyszłość. Zapraszam do mnie
_______
Why so serious?
+snoopy    06.02.2008 @12:14:29
fajne profajlowe
^EyeballKid    05.02.2008 @22:09:06
Nie. To Kocica. Ma Chatte.
_______
The piano has been drinking... not me...
Nie oceniam, komentuje raz na ruski rok jak mam ochotę...
~Calambu    05.02.2008 @18:56:09
kontakt jest niestety efektem ubocznym
dzięki
~Owca222    05.02.2008 @18:43:16
Dzięki bardzo
~fever    29.01.2008 @12:32:19
dzieki pozdrowki
_______
"Before the BDP conflict with MC Shan,
Around the time when Shante dissed the Real Roxxane.."
~irass    14.01.2008 @21:27:34
swietna fotka na profilu
~irass    14.01.2008 @21:18:48
:PP
~ProjektHaif    21.12.2007 @15:54:42
jo,
jeśli można zerknąc to wrzuciłem nową wersje poprzedniej pracki, którą oceniłeś/aś.
5
_______
-
~ProjektHaif    19.12.2007 @22:28:04
dzięki.
_______
-
~ProjektHaif    01.12.2007 @20:03:21
_______
-
~ProjektHaif    01.12.2007 @13:45:57
danke.
_______
-
~whusta    11.11.2007 @17:08:33
dzieki za ocene MissSeniorita pozdrawiam
~kuba06    15.10.2007 @07:49:22
to fajnie
_______

~kuba06    13.10.2007 @21:04:05
złapałem wene
ostatnio edytowane: 2007-10-13 21:14:18
_______

~kuba06    13.10.2007 @18:27:44
tak tak pamiętam pamiętam.



szkoła


i wszystko jasne
_______

~kuba06    07.10.2007 @19:57:17
świetnie nie przesadzaj z tym mistrzem bo mi sie uszy czerwienią sasasa

pozdrawiam
_______

Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt